Lite nya bilder

Hade ingen tid till att uppdatera igår. Men kommer några bilder nu.


Ritat upp vart jag ska såga upp för basen.


Sågat till en högtalarring och börjat limma fast stödpinnar som håller ringen
i den vinkeln jag vill ha.


Här ser ni stödpinnarna mer.


Sen tog jag bort plattan och spacklade med glasfiberspackel runt alla stödpinnar.
Det gjorde jag för att de ska sitta riktigt när jag spänner tyg över.


Så här kommer basen sitta. Blir en JL Audio 10W7.




Glömde ta kort när jag spände fast fleecetyget. Här har jag lagt på
4 lager glasfiberväv.

Kommer mer bilder i morgon, sen blir det inga mer från på måndag om jag ska klara,
bygga klart allt i helgen.

Med vänliga hälsningar,
Fredric Fransson



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0