Passat - Junkyard

Bygger om en passat lite fort till Bugrun


Jag och Rasmus började med att leta saker i naturen till bilen


Rasmus hittar en rostig plåtbit


En svamp som satt på en stubbe

Här är våra fynd, dags att hem och bygga

Så här såg den ut när jag köpte den


Så här kan den ej se ut dags att jobba:)

Takräcke inhandlat;)

Ny stötfångare bak, inte redigt klar men upp fäst i alla fall


Nu ska de lackas lite


Matt vit lagd


Så nu ska svart färg på


Jag med på bild


Här blev de svart


Börjar likna något, blåste till så allt blev ej exakt men de gillar jag
för de ska ej vara exakt på denna bilen;)


Äta lite men, vi hade en engångsgrill och ett packet korv kvar sen
EDPS i Emmaboda


Gött med riktig grilltång;)


Sista maskeringen


Så då var den klar


Började med kofångaren fram


Säckväv måste man ha


Så där då var den klar:)


på plats men ej riktigt snörad ännu, sen ska blinkersena snöras fast med


Så då var bakluckan klar


Målat en fälg med stenfärg


Målat däcksidan med;) såg att jag skuggade visst hade lite bråttom



De var allt för nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0