Gul skyddsfilm

Idag har jag börjat montera gul skyddsfilm på mina dimljus på bilen. Ska även göra de på strålkastarna med men har ej hunnit de ännu.
Det var inte så svårt att montera filmen bra på dimljusen men måste fixa en bra plastskrapa.
Hårfön är en fördel att använda så att filmen går att töja runt hörn mm.

Snart ska jag in till stan och ta några öl hemma hos johannes:)
Ska bli härligt var ett tag sen nu.

I slutet av månaden ska jag inverstera i en ny cykel med:)
Blir en Trial cykel, fårgan är kommer man lära sig hoppa runt på en sådan?
Hur mycket komemr jag slå mig?
Tröttnar man?

Nu kommer de lite bilder på dimljusen


Orginal VS Gul skyddsfilm


Dimljusen är nu monterade men usch vad dammig bilen är:(


Jag är väldigt nöjd:) ska bara se till att sätta gula lampor i dem med från
Realcar.



Lägger upp en film på Danny Macaskill som är väldigt duktig på att cykla trial cykel.
Eller väldigt duktig menar helt sjukt vansinigt bra





Nu blir de duschen ha de så bra i kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0