Onsdag

Hittade en väldigt fin klocka på internet. Vill verkligen ha den, men när
jag kollade priset så låg de mellan $ 8.272 - $57.896 beroende på vilket material den ska byggas i :(
Ingen som skulle vilja ge den till mig i julklapp ;)

Här har ni en bild på den

Visst är den sjukt snygg:)


Har även hittat en bild jag vill att någon målar på en av mina väggar i lägenheten med
Airbrush




Har suttit och funderat på hur jag ska göra i ordning övervåningen hos mamma och pappa.
Tror jag vet exakt hur de ska bli där nu. Ska se till att försöka CADa upp det i Catia så kan ni få se sen.
Kommer bli ett härligt ställe att sitta några och bara umgås


Nu ska jag spela lite NHL online och se hur jag står mig ännu.
// Fredric

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0