Måndag

Idag byggde jag bara en timme på bilen efter praktiken,
eftersom jag och Rasmus skulle spela Badminton mellan 18.00 -20.00.
Det var väldigt kul att träffa Rasmus igen. Var ett bra tag sen nu.

Är rätt trött så lägger upp någon bil på det jag gjorde på bilen idag.


Sågat till en Plywood platta som jag har lagt där jag vill ha rak yta
för att slippa spackla för mycket.


Så då var den fast plastad. Luftbubblorna som syns på bilden
har jag tagit bort.


Här är lite olika prover på pressad plåt som jag sak ha
där man har fötterna för att ej repa den andra golvytan.


Vilken ska jag ha?


Denna är rätt rolig för här kam man placera gummipluggarna
vart man vill, så då kan man göra ett coolt mönster.
Men den bygger Mycket baktill tyvärr.


Denna gillar jag väldigt mycket. Så mycket snyggare än durkplåt.


Sista alternativet rätt stilig men för lite effekt tycker jag.

Dags att sova godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0