Tisdag

Då var de tisdag! Det är helt klart den värsta dagen i veckan, alltid så segt att vakna på morgonen då. Sitter nu här på Volvo ce i Braås och äter min frukost. Är nu inne på femte veckan av praktiken. Det har gått väldigt bra än så länge och bättre lär de bli. För jag har inte varit med så mycket i projekten ännu utan för de mesta utbildat mig i catia V5. I höst ska vi börja läsa 2st kurser i catia V5 i skolan, men nu kan jag de kurserna redan:) Kommer bli en slapp höst. Från helgen: I fredags var jag och Rasmus hos johanna och festade i stan. Det var vädigt trevligt. Fast vi tog de rätt lungt eftersom jag skulle skruva med bilen på lördag. Vi gick ungefär från festen vid halv ett, träffade då på Reine nere vid Stortorget. Han höl på att fotografera bilen med hjälp av en polare, som fotograferar extrem sport. Sen så åt vi fyllekäk på napoli blev en kompispissa med halva hawaii och halva kebab. När vi ätit färdigt så var vi väldigt törstiga. Så vi gick till stinsen och köpte dricka. Jag köpte pucko och te och Rasmus köpte vatten och pommes. Sen var de dag att åka nattbussen hem, var länge sen jag gjorde det. I lördags puttade jag, Robban och Rasmus upp min bil till braås bil & traktor. För lånade verkstan över helgen. Jag drog de sissta slangarna och kopplade in luftmängd mätaren. Sen vred jag på nycklen och bilen startade direkt:) Rätt så sjukt när den ej varit startad på 3 år och att vi haft de nästa nerplockat. Så nu blir de troligen utställning i Emmaboda 15 maj. På kvällen blev de tv-spels kväll med Robban och Rasmus. Det var riktigt kul. I söndags skruvades lite små saker fast på bilen och vid ca 23.00 kunde jag köra hem bilen:) kändes så gött att få köra bilen igen. Stackarn har ju inte körts på 3 år. Idag ska jag lyfta ur stolar och ljudväggen i bilen för att täta luft tanken och koppla in de sista högtalarna. Hoppas på provlussning i dag:) Nu ska jag cada lite ha de så bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0