Helgen över

Jag var uppe i min lägenhet i gbg i helgen. För jag skulle betala alla räkningar och städa av lite. Vilket väder de var i gbg verkligen sommarvärme:) I söndags fick jag ett ryck med att måla om lite på min svarta fondvägg. Har tänkt måla hyllorna jag haft på dem länge men ej orkat. Kommer lite bilder nu hur de var och hur de blev:)


Innan målning fult som fan ingen design över de alls mer än placeringen



Maskering av väggen


Målat hyllorna sen på tejpen för att få skarpa linjer


Målat vitt vid maskeringen samma vita som är på de andra väggarna


Maskerat hyllorna och målat svart på kanten av maskeringstejpen
för att få skarpa linjer


Så nu var allt målat och dags att maskeras av :)


Så här blev resultatet och jag är väldigt nöjd, nu är det en mycket
snyggare effekt på väggen


Satte upp lite av mina saker men kommer mer
(var bara tvungen att sätta ditt Volvo dumpern jag fick på min LIA)


Ursäkta för de dåliga bilderna som blir av min garage kamera hehe

Vad tycker ni blev de bra?
Skriv vad ni tycker


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0