Så nu ska jag berätta lite vad som hände i jul

Dagen efter Julafton så fyllde min syster år (hon skulle i egentligen varit ett Januari barn
men hon hade visst lite bråttom ut).  Så jag byggde på bilen fram till fem,
sen firade vi min syster. Mamma och Fanny hade gjort julmat
det var väldigt gott.
Moror, morfar, farmor, farfar, bekim, mamma, pappa och jag
var de som firade Fanny.Vi hade det jätte trevligt:)
Sen dagarna efter byggde jag bara på bilen hela tiden
så inte så mycket att skriva om de.
På nyår så startade dagen i garaget. Sen när jag och Robban ej orkade bygga mer
så åkte vi hem och åt. Efter de blev de lite öl men de var väldigt lugnt och skönt.
Första Januari så blev de inte så mycket gjort på bilen för farfar fyllde år.
De bjöd på smörgåstårta alltid lika gott:)
Billy, Ulla, Markus, Rebecka var med där. Billy är pappas bror Markus och Rebecka
är hans barn och Ulla är hans tjej. Vi hade de väldigt trevligt.
Men när farfar ville bjuda på snaps ville ingen ha konstigt va dagen efter nyår hehe.
Dagarna efter byggde jag på bilen igen:)
Den 6 Januari så fyllde jag år och de var nice.
Farmor, farfar, mormor, morfar, Bekim, Fanny, mamma, pappa var de som firade mig.
Mamma hade gjort kalkon var väldigt gott. Sen fick jag pengar, kläder och bra att ha saker.
Så jag blev väldigt nöjd.

Nu kommer de lite bilder


Fanny på morgonen på sin födelsedag


Findus leker med sin julklapp så sött min katt är


Bekim vilar i soffan


Farmor och Farfar har anlänt


Morfar hälsar på alla


Mormor och Morfar


Jag och Morfar väntar på maten ska bli klar


Fannys katt Fia vaktar hennes presenter


Farfar tar sig lite mat


Här äts de


Här öppnar Fanny sina presenter


Fia tyckte snöret på presenterna såg väldigt kul ut





Findus ville ju inte vara sämre






Fanny satte på Fia en rosett vist blev hon fin


Nu orkar jag ej mer idag ni får ha de så nice
Ha en bra Helg



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0