Nära...

När jag hade skrivit klart min tenta idag så bestämde jag att ja skulle gå
till centralen istället för att ta bussen. När jag nästan var framme så small
det till i marken mellan mig och en annan som gick en meter ifrån.
Det var ett is klot som föl från ett höghus. Då blev man lite skraj tänk
om den hade tagit i huvudet då hade jag nog varit riktigt skadad nu.
Därefter så gick jag till MQ och köpte en skjorta och ett par byxor inne på NK.
Köpte ett par byxor, en t-shirt och 3 st ljuslyktor förra veckan med.
Sen tror jag att tentan gick bra idag. Tycker det borde vara ett G i alla fall.
Så nu sitter jag och försöker lära mig en text i huvudet inför redovisningen i morgon.
är inte så bra på att redovisa blir så grymt nervös men det är ju bra övning:)




T-shirt 50% byxorna 30% ljuslyktorna ej rea. Inte ofta jag hitta saker
på rea men här i GBG finns det mycket mer
att välja på än hemma i Växjö








Skjortan och byxorna jag köpte idag 50% på båda








Så nu har jag 3 st i samma modell fast olika färg:)
De röda 799:- De svarta 30% 559:- De Blåa 50% 400kr


Ska pryda mitt köksfönster till våren

Ne nu ska jag plugga lite till ha de så fint


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0