Helgen

Igår var jag hos David och pluggade ritteknik och drack öl på kvällen.
Det var väldigt trevligt, Johanna gjorde väldigt god mat som de bjöd på:)
När jag kom hem på natten så var jag så trött att jag la mig på sängen
och somnade visst direkt.
För när jag vaknade idag så hade jag alla kläder på mig och de var ljust i hela lägenheten.
Klockan var nästan 10 då men var jätte trött. Så jag gick upp och tog ut linserna släkte över allt
och kröp ner under täcket för att sova igen. Vaknade sen vi ett ungefär och var mycket piggare.
Fast jätte hungrig gjorde mig lite mackor och kollade på ett avsnitt  The Fresh Prince Of Bel-Air.
Efter de fick de bli att ta tag i skolarbetet lite.
Nu har jag precis kolalt på film och ska snart sova tänkte jag.
Är ledig hela dagen i morgon så det kommer bli väldigt mycket pluggande.


En bild från när jag gick i 2an på gymnasiet. Den ramen skulle slängas så vi gjorde väldigt många roliga bilder med den. Det var en underbar tid de, men för kort tyvärr.
Godnatt





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0