Biljettkontroll

Idag när jag åkte hem från skolan blev de biljettkontroll i bussen. Jag har ju alltid månadskort så ja behöver ju ej vara orolig. Men det är  roligt att se dem som inte har biljetter, jävlar vad fort de skickar efter sms biljett då hehe.
Men de ovanliga idag var att de var civilklädda, de brukar ha stora blåa jackor som de står biljettkontrollant på.
Så nu idag gick de bara in tre vanliga personer i bussen sen tog de fram brickor där de stod biljettkontrollant på och satte på bröstet. Så jävlar roligt att se dem de trodde typ att de var agenter hehe.
Vissa biljettkontrollanter är så sjukt spända. En gång var de tre biljettkontrollanter som gick in i den bussen jag satt på. Sen skrek en av dem biljettkontroll fram med biljetterna. Sen gick han fram och tillbaka och spände sig medan de andra fick kolla biljetterna. Roligt med sånna personer eller inte.

Var på synundersökning idag hos synsam, sen efter de gick jag på stan och köpte en skjorta och ett par skor.
Men var i gentligen ett par jeans jag behövde:)
Har precis städat av hela lägenheten och packat för hemresa i morgon vid 12.12.





Skorna 399kr på Scorett



Skortan 499kr på MQ












Skorna var väldigt sköna.

Dags att lira ps3 ha de fint


Kommentarer
Postat av: Marit

Amazing skor! :D

2010-02-16 @ 17:37:19
URL: http://maritmaybe.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0