Tisdag

Idag har jag fyllt på kylskåpet här hemma så nu kan jag äta lite redigt igen:)
Gjorde idag en kycklingwok med nudlar till blev riktigt god och stark :)

Vi har idag fått reda på i skolan att vi ska göra ett projekt i Cad.
Jag ska då konstruera en katapult som ska vara klar på tisdag.
Kommer bli sjukt jobbigt att hinna de men det får väl gå.

Kollade på bygglov idag och tycket de gjorde ett riktigt bra jobb.
Alltid skoj med inredningsprogram :)
Kollade även på vinterspelen i Åre 2010
Var lite små kul ändå första grenen verkade skoj.
Sen är ju alltid Gunde så rolig hehe
Vad tyckte ni om programmet?

Köpte Gardiner med mamma i måndags och de blev väldigt fina

Pratade ca en timme i tele med syrran idag som hade namnsdag.
Hon var fortfarande lite små sjuk och har varit de någon vecka nu.
Men hon var på väg att bli helt frisk.


Igen bra bild och gardinerna har inga vikter längst ner än så
hänger inte så rakt. Fast visst ser de fint ut?


Min kycklingwok


Gjorde lite armband innan jul till mamma och syrran




Lite saker jag använde


Fyra blev de fast den till höger är ej redigt klar på bilden.
Blev rätt fina tycker jag


Nä nu somnar jag nästan i tangentbordet
Hoppas alla har de fint godnatt

Kommentarer
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

Snygga armband :D

2010-02-10 @ 13:32:20
URL: http://MyzaaN - Princess Pink

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0