Hur var helgen?

Min helg har varit bra.
Började med att kolla på när Bilpedanten lackerade min bil :)
Sen var det kalas för Bekim som fyllde år. Fast jag blev lite sen.
Vi skulle varit där vid 18.00 jag kom 22.00. Blev sen för att jag filmade när han lackerade bilen och vi var klara 21.30.
Blev en väldigt fin yta på bilen, som ni kommer få se mer av efter Elmia.
I lördags så Spacklade jag på ljudet och blev nästan klar med de. Sen på kvällen grillade Jag, Hampus och Robban.
Vi kollade även på film och snackade lite skit.
Söndags skottade jag som de står i inlägget innan.

I måndags var jag och pratade med chefen för konstruktion på Volvo CE i Braås.
För jag ska ha min LIA där. Börjar min LIA i April så kommer vara hemma i Braås
tills skolan börjar i augusti igen.
Det är bra för ska hjälpa till att få 3 st bilar färdiga innan sommaren.
Pappa var inne i stan och fixade en tågbiljett till mig och köpte en semla till mig väldigt gott.
När pappa och jag körde in till Växjö tro ni inte de kommer en plogbil framför.
Så ingen kan köra om för varje gång de blir tvåfiligt så kör han på vänster sida och hissar ut snöbladen så de täcker hela höger sidan. De värsta var att de inte var någon snö på vägen utan körde bara där för att få mer pengar. Var säkert en sådan människa som bara ska retas med folk hela tiden. För de blev kö på någon mil efter han. Köra i 40km/h på 100 väg är så segt.

När vi väl kom till stan så står de att tåget är 25min sent. Så då var det bara att vänta:(
När tåget körde in vid perrongen så skvätte de hur mycket snö som helst upp på de som stod i början av perrongen. Vi andra som stod lägre bort han se snön och flytta oss. Kunde ju inte hålla säg frö skratt när de som fått snö på sig såg ut som snögubbar hehe.
Skulle varit framme i gbg 22.00 men var där 23.30. SÅ segt var de.
Men kom hem i alla fal så ska ej klaga.

Nu har jag precis kommit från skolan och tänkte gå till slottsskogen och promenera. Är så grymt fint väder ute.
Riktigt vår väder nästan, solen värmer väldigt mycket i ansiktet.
Ha de så fint



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0