Dålig på att uppdatera

Så nu är min bil äntligen hos lackeraren:) Tänkte jag skulle börja ta tag i bloggen nu igen då.
lite kort fakta vad jag gjort i helgen.
Torsdag: åkte hem från gbg till växjö tåget blev ca en timme sent:(
Fredag: Var i stan med Robban och köpte lite saker till bilen. Sen var vi hemma och byggde lite å mitt ljud i bilen.
På kvällen kollade jag på film med Pappa.
Lördag: Byggde vi på Robbans bil. Den börjar ta form nu och de är skönt. Sen var vi ute och festade.
Söndag: Vaknade vid 8.00 ont som fan i huvudet usch. Men var bara att gå upp och ta alvedon. Vi åkte ner till stan efter frukosten och kollade lite. Robban och jag byggde även lite på min stereohållare och kolalde på Somaren med göran på kvällen.

Idag har jag sovit ut var riktigt skönt. Har slarvat med sömnen nu några veckor och de känns ej bra.
Måste se till att få en rutin i sovandet. Ska försöka lägga mig vi 22.00 varje dag och upp vid 6 då mår man så mycket bättre.
Vid klockan 17.00 idag ska jag åka med tåget till Gbg är framme vid 20.00 om inget strular. På tisdag är det skola igen sen efter det måste jag städa hela lägenheten så det blir fint igen. Har inte varit så noga med städningen när jag knappt varit i lägenheten mer än 2dagar i veckan den senaste tiden.


Köpt en ny lampa på Svenssons Möbler, ska köpa en till snart


Ingen bra bild men har hängt upp mina ljuslyktor och satt ditt nya blommor.
Ska köpa gardiner troligen i veckan om jag hittar några fina


Börjar bli bra passform på robbans Bodykit


Ögonlock ska tillverkas som sitter fast i fronten för att slippa en onödig
skarv i alla fall


Nu ska jag kolla på film ha de fint

Kommentarer
Postat av: canez

Hej, tänkte bara informera dej om min nya blogg som innehåller massor av användbara tips.. titta gärna in och kolla men innan du går lämna en kommentar så jag vet vad du tycker, ska jag förbättra något? Puss och kram Caanez <3

2010-02-09 @ 20:57:09
URL: http://caanez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0