Bussen körde på mig:(

Idag när jag klev av bussen i Braås utanför Volvo så körde bussen på mig.
Jag gick längst kanten på vägen med all min packning. Sen körde bussen upp jämte och svängde vänster,
han som körde bussen hade ingen koll på bakänden. Så den kom med en jävlar fart och slog iväg mig som en vante in i snödrivorna.
Busschauffören fortsatte bara köra eftersom han troligen ej märkt de.
Jag ringde och pratade med någon högre inom länstrafiken för att reda ut allt,
så nu ska de skickas massa papper mm så jag får ersättning om jag får några men i framtiden. Ska även till läkaren och få papper.
Kände lite i rygg, nacke, knä, smalben, lår efteråt.
Tänk om det hade varit en stolpe vid vägkanten då hade jag blivit pressad.
Tycker det är sjukt dåligt att busschaufförerna ej har koll på bakänden.
Hur många bussar ser man inte som är helt sönder körda bak? eftersom de tagit kurvan fel och träffat bakänden i något.



Kommentarer
Postat av: Kattis

Haha, Fredric självklart händer en sån här grej just dej också!! Det är ganska komiskt när du skriver det faktiskt;)Men hur mår du så här efteråt? Förresten så måste du och jag hålla fortet nu när resten av grannarna är "out of the country". Jag har tänkt ut att det här är vår chans att ta makten. Vi skulle kunna utse oss själva till vd och ge oss själva massa bonusar och ingen av de andra är här och kan stoppa oss. Vad säger du om det? puss

2010-02-21 @ 12:18:25
URL: http://myravishingworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0