På väg hem till växjö

Sitter nu på tåget och har precis ätit mat från subway. Håller på att försöka plugga matte men går inte så bra kan inte sluta tänka på vad emma kommer säga på söndag, så sjukt jobbigt:( innan har de varit så härligt att åka hem och träffa emma och nu får jag bara se henne på söndag. Kanske sista gången med fan. Jag kommer fram till växjö ca 3. Sen tar jag bussen till Braås och börja bygga på bilen. Måste ju ha den klar för lack snart, så den är fin till elmia 2010. Ikväll ska jag och rasmus gå på bio. Men vi vet inte vilken ännu. Skoj att träffa rasmus för vi har alltid skoj ihop. En väldigt bra vän :) synd att robban skulle till öland ikväll annars kunde han med hängt med. Får se till att träffa han innan han kör. Saknar att bygga på bilen med dig. Bruckar alltid bli bra och mycket skit snack hehe. Imorgon ska jag på mormors 85år's kalas. Kommer bli skoj att träffa alla kusiner. De är så roligt att både mormor och morfar fortfarande är så pigga i den åldern. Sen på söndag blir de träffa emma och hoppas på de bästa inget annat jag kan göra. Nu ska jag försöka sova lite kan behövas om jag ska orka bygga på bilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0