På väg hem till gbg

Nu har jag suttit på tåget från växjö till gbg i 2timmar. Har pluggat matte hela tiden är inte direkt lätt men g ska jag nog kunna fixa. Satt även och pluggade några timmar på morgonen igår. Sen vid 6 så åkte vi till mormos 85år's kalas. Blev äta massa smörgåstårta, hon hade köpt till 80personer vi var 36personer på kalaset. Så mätt kan jag lova att alla blev:) efter det så var de fika 5sortes kakor och bakelse. Vid 9 så åkte jag till stan för att dricka några öl med Ordningsmannen, ida, mogge, hult och petter. Kan säga att de var svårt att dricka öl efter all mat. Vi hade väldigt trevligt tänkte gå ut med men när vi kom ner på stan var klockan 1.20 och de stänger vid 2. Så vi gick och åt på oxgrillen. Sen gick jag ordnings och ida hem till dem. Jag sov på deras soffa för emma ville ej att jag sov hos henne. Tack ordnings och ida för att jag fick sova hos er. Roligt med personer som bryr sig och ställer upp. Bra vänner kallas de. Jag vaknade vid 05.00 och kunde knappt sova mer tänkte på emma hela tiden. Ida gjorde frukost till oss vid 10. Sen slöade vi framför tv. Jag träffade emma vid 2 tiden, vi kollade lite på idol först innan vi pratade om hur vi skulle ha de. Vi kom fram till att de inte är lika skoj att bara ses på helger. Fast jag ville nog inte detta igentligen:( tycker sjukt mycket om henne och de kommer bli så tomt och jobbigt ett tag nu. Ta farväl av någon man tycker mycket om är de värsta som finns. Emma körde mig till min syrra sen, så var jag där och pluggade matte och åt lasange. Fanny körde mig sedan ner till tåget. Ne nu måste jag försöka plugga lite till även att tankarna är på annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0