Ny laptop

Igår var matten jätte svår i skolan. Satte mig en timme efter skolan och försökte förstå men de gick inte. Så jag skickade sms till David och kollade om han fattat något. Han hade inte heller fattat något. Vi kom fram till att vi skulle plugga ihop, så då tog jag spårvagnen till han. Davids tjej johanna pluggar till matte lärare på gymnasienivå så hon förklarade för oss hur vi skulle tänka och då var de helt plötsligt väldigt lätt. Efter vi pluggat drog jag hem och kollade idol, är ju så roligt i början med alla som larvar sig. Idag gick matten jätte bra, var inte något svårt:) Efter skolan åkte jag och Bengan och kollade på våran nya skollokaler. De såg väldigt fina ut så där kommer man trivas bra. Jag har varit och letat laptop idag tog 4timmar innan jag hittade en jag ville ha. Det blev tillslut en Samsung x360-Aa01SE. Är väldigt nöje med den, bra batteritid och väldigt smidig. Såg ni sverige-malta idag? Fy fan vad pinsamt dåliga vi är klarar inte änns göra mål. Sen snackar alla expertkomentatorer om att matchen mellan sverige och ungern var den bästa svenska matchen på flera år. Pinsamt att säga så hur kan vi gjort en bra match utan att lyckas göra mål. Vi måste kunna producera för att vara bra. Kollade på idol efter matchen. Kunde inte sluta skratta åt de 2 killarna som blåste juryn. Så bra gjort. Ne nu är de dags att sova ha de så

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0