Nissan 200sx s13 Xtreme

Hej!
Här komemr lite bilde på min projekt som ska stå klart till elmia.
Det är en Nissan 200sx s13 som är ombyggd nästan över allt.

Bilen från början, rätt så snygg då med.


Vid Växjö sjön


Nu används 18" fälgarna som besiktningsfälgar


Nu ser den ut så här ungefär. Har kommit rätt så mycket längre


Ordningsmannen grundar bilen


Huven ligger på plats men ej justerad. Den är helt gjuten i glasfiber.
Som ni ser så är de stor skillnad från orginal. Kan säga att celica
strålkastarna gjorde så mkt


Där är den på hjul och huvlåsen är på plats. Så nu vet ni vad de är jag
lägger min fritid på:) Vad tcker ni om den då?


Kommentarer
Postat av: loovve

Den blir verkligen hur fin som helst! Tänk att jag har slipat lite på den också :P haha! :D

2009-09-12 @ 17:35:32
URL: http://lovisamalmqvist.blogg.se/
Postat av: Marcus

Grymt snygg :)

2009-09-12 @ 23:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0