Mycket att göra

Hej!
Har haft så mycket att göra så jag har ej hunnit blogga. Syrran var här 3dagar förra veckan. Vi var mest i affärer och handlade saker till lägenheten eller kläder. EN av kvällarna lagade vi taco-gratäng den blev väldigt god:) Vi monterade även upp väldigt mycket saker jag handlat till lägenheten. Sen efter syrran åkt har jag bara räknat matte hela dagarna, hinner inte med så mycket annat. Orkar ej skriva mer om vad som hänt är så slut i huvudet efter alla matte tal. Visar lite bilder här istället.


Köpte en ed hardy tavla på bolagret väldigt bra pris på dem 400kr
billigare än gallerix



Hatthyllan börjar ta plats



2st taco-gratänger jag och syrran gjort. Kom på att jag glömt
köpa ungsform, så jag fick köpa aluminium form så länge



Börjat duka fram



Syrran har redan börjat äta.



Min nya kökslampa blev väldigt fint tycker jag,
syrran har handlat blommor med:)



Bättre bild på lampa



Tavlan monterad i hallen. Hallen blir lite mer hård design om man
jämför med resten av lägenheten



Monterat lysdiodlister från ikea under tv-bänkern, ser lite konstigt ut
när man har blixten på kameran



Så fast inte redigt så skarpt lyser de, väldigt fint och effektmässigt



Varför 2st gardinstänger på väggen?



Jo för jag kom på en sak när jag såg dessa gardiner på em.
Varför inte sätta dem mott en vägg och få en mycket vassare effekt,
så vad gör man testar ocg resultatet blev lyckat



Min nya lampa i vardagsrummet. Tror jag är själv om denna i hela gbg:)



Så rikitgt snygg eller vad tycker ni?



Lite översiktsbilder nu då. Blommerna och gardinerna är nya med















gardinerna är ej uppsydda än eller stykta






Köpte nya skor också väldigt sköna och snygga

Nu får ni ha de bra för jag sommnar nästan på datorn:)
God natt!!

Kommentarer
Postat av: loovve

fan va fint de blev med alla inredningsgrejjer du köpt! :) önskar jag hade varit lite krativ också :)

2009-09-26 @ 00:18:13
URL: http://lovisamalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0