Kommit hem från bio´n

Nu har jag precis kommit hem från bio´n. Jag och Rasmus kollade på Inglourious Basterds. Tyckte den var rätt så bra fast lite långtråkig i mitten. Innan vi kollade på bion så var vi och åt på oxgrillen. När vi hade ätit klart så var de 1 timme kvar till bion började. Så vi gick till hemmakväll, när vi kom ditt såg vi att Jonnie jobbade. Det var skoj att träffa och prata lite med han. Rasmus köpte pirates of the caribbean boxen. Väldigt bra filmer som man aldrig tröttnar på enligt mig. Sen innan bio´n kom vi på att vi skulle köpa vatten. Då gick vi till konsum och där träffade vi Sara och Sanne. De skulle visst hem och städa inför fest i morgon och vi hade lite bråttom till bio´n, så vi han ej prata så länge. Men de var skoj att se dem. Känns så konstigt att sova här hemma i Braås, har inte gjort de på fler månader. Man märker verkligen att de är något som inte stämmer. Hoppas vi ses i morgon kväll om du vill. Nu ska jag ta och sova har så mycket att plugga till i morgon. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0