Var ett tag sen

Hej!
Har ej hunnit blogga denna veckan pga att jag pluggat inför en tenta i mekanik.
Men när man skrev provet i fredags så var de jätte svårt alla satt som frågetecken.
Men men har man tur så klarade man väl de.
Nu i helgen har jag bara byggt på bilen hemma i Växjö och kommit rätt så långt.
Fast har sår i hela händerna efter allt slipande.
Men både mamma och farmor hade gjort mat till mig som de fryst ner.
Som jag fick med mig upp nu.
Så nu har jag mat för hela månaden helt gratis.
Väldigt bra eftersom jag fick så många räkningar denna månaden.
Morfar har kommit hem från sjukhuset nu och mår bättre.
Väldigt skönt att veta.
Nu måste jag ta och äta ha de jätte bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0