Tisdag

Idag var de lite segt att stiga upp på morgonen men de gick.
Idag i plugget hade våran lärare slarvat bort sina papper
som hon räknat ut uppgifterna som hon skulle visa på tavlan.
Så vi han bara gå igenom 2st uppgifter på 3timmar.
Jag och David satt kvar och räknade lite, men när klockan
var lite över 12.00 så rörde vi oss hemåt.
Sen när jag kom hem såg ja att jag fått min beställning
från Iphonebutiken.
De var ett skin till iphonen, repskydd och en adapter.
Efter jag ätit så kom David hit och pluggade gick väl rätt så bra
men Hållfastheten är svår usch.



Beställningen från Iphonebutiken



De innehöll skin, repskydd och en adapter



Så såg min Iphone ut innan jag monterade skinen.
Repig och ful har den blivit





Och så här blev resultatet mycket bättre

Lite bilder från helgens jobb

Grovspackling av baslådan


Högtalarväggen omplastad i hörnen



Högtalarväggen utkapad och ska grovspacklas nästa helg



Börjat punkta upp stag till 4punktsbälterna



Börjat finspackla



Plastade 3lager runt om kanterna så de blev riktigt stabilt



Lackade den svart för att kunna se alla ojämnheter och helheten bättre



Så nästa helg blir de de sista finliret på baslådan.
Hoppas hinna med att göra klart högtalarväggen med

Nu ska jag göra mig i ordning för sängen Godnatt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0