Sorry

Hej!
Har varit rikitigt dålig på att skriva i bloggen..
Men har varit så mycket att göra med nya ämnet mekanik i skolan.
De var verkligen svårt att förstå hur man skulle göra.
Så jag åkte hem tilll växjö i helgen och fick hjälp av Anders Grantås.
Han var verkligen bra på att förklara hur man skulle göra, så nu fattar jag nästan allt.
Sen fick jag reda på idag att jag ska få göra omtentan i matte denna veckan hemma
och sen bli förhörd muntligt i skolan.
Känns skönt för då slipper man ha de hängade längre.
Idag har jag mött upp Rasmus. Sen har jag städat hela lägenheten (Behövdes verkligen).
Vi har även varit ute och gott lite och shoppat.
Jag köpte Ca-modul till min tv och boxer kort, sen även en ny duk och underlägg.
Nu har vi precis ätit gi-soppa och kollar på simon & Tomas på 3an.
De var allt för mig ha de bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0