Onsdag

Hej!
Idag har de inte gått alls bra i skolan. Men vi ska ha repetition på Fredag så de löser sig.
Har skrivit lite av min matte tenta idag, ska göra resten i morgon och lämna in den på fredag.
Den är rätt lätt som tur är.
Hade tvättid idag med så har tvättat mellan 17:00-20:00.
Inte så roligt men skönt med nytvättade kläder.
Har äntligen fot upp min väggstol och ett skohorn.

Här har ni lite bilder på vad som hänt med lägenheten på senaste.


Var tvungen att fästa upp en mdf skiva i reglarna, så att de skulle
hålla att sitta på väggstolen. Gipsskiva är ju inte så bra:)


Nytt skoställ från Svenssons möbler. Ska ha ett till över sen.


2par skor, får precis plats 3par.


Nymålat blev riktigt bra.


Sådär tavlan tillbaka och Väggstolen på plats.


Blev riktigt nice och skönt att sitta på när man ska knyta skorna.


Gillar designen väldigt mycket.


Blankt ska de vara, men måste köpa autosol och polera om den.


Nytt skohorn.


Snygg design på detta med eller vad tycker ni?


Både stolen och skohornet är designat av Hans Edblad.


Köpte även en dörrmatta på Village.


Satte upp min sista väggdekal.


Passade på att köpa ny duk när jag var på stan.


Fånga dagen


Blev 4st nya underlägg med.

Så de var de mesta som hänt den senaste veckan.
Hoppas ni tycker det blev bra.
Nu måste jag sova så man orkar med skolan.
Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0