Helgen snart över

Hej!
Nu är helgen snart över.
I lördags var David och Began här och pluggade mekanik.
Kan säga att vi inte hade någon lust att plugga så slutade med att
första ölen togs vid 15.00 till maten. Sen efter de blev de inte mycket mer gjort.
Bengan skulle iväg på 30år kalas vid 6.
Så när han gick började jag och David spela Ps3 och fortsätta dricka öl.
Efter ett tag så kom Raz och hjälpte till att spela.
Jag hade köpt en flaska av åretsglögg på systemet som vi smakade lite och åt pepparkakor.
Fast Glöggen tog visst slut. Ska ta och köpa en ny i morgon hade jag tänk.
Måste ju ha en till jul med. Den var faktiskt riktigt god.
Sen vi 24:00 följde jag och Raz David halvvägshem. Var riktigt skönt ute då.
Raz och jag fortsatte spela efter de och kollade även några avsnitt av Heja Björn.
Vid 3 så gick vi och la oss. raz sov på min soffa för att slippa ta bussen hem.

Idag har vi pluggat igen gick inte så bra idag heller men vi har ju i alla fall försökt.
Var några saker man började fatta idag i alla fall.
Efter vi pluggat kom Raz och såg Vem Kan Slå Filip Och Fredrik.
Så skönt att de inte fick stryk av deras utmanare idag
för han var så katig hela tiden och ville bara ta över programmet Usch


Plugg,


...Snabbmat och Öl.


David och Raz spelar ps3


Åretsglögg 2009


Värmer Glöggen.


Glöggen klar men vad saknas?


Pepparkakorna



Nu är de dags att sova god natt......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0