Torsdag

Har bara en uppgift kvar på min hemtenta i mekanik och jag tror att jag fått fram hur man ska göra den.
Tentan ska lämnas in i morgon senast 13:15. Så jag ska nog hinna klart.
Ikväll är de hockey Sverige ska spela mot Tjeckien och Foppa gör comeback.
Kan bara hoppas på att Foppa håller och blir lika bra som förr.
Hur tror ni de går i matchen? Vi har ju inte så bra målvakter med i truppen.
Hoppas Tellqvist får stå för Stefan Liv är ju så kass. Har nog nästan aldrig sätt Stefan Liv rädda ett friläge.
Han är bara bra när bakarna tar puckarna.
Men jag tror Sverige vinner mer 3-1 och att Foppa gör minst en assist.

Nu måste jag göra klart sista uppgiften ha de bra..

Var bara tvungen:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0