Snart måndag igen

Så nu har helgen börjat närma sig sitt slut.
I fredags skrev jag tenta i mekanik och har jag lite tur nu så blir de g.
Men de får vi se. Kändes bättre än vanligt i alla fall.
Sen efter de fick jag skynda mig till tåget för att åka till Växjö.
Syrran och hennes pojkvän hämtade mig på Växjö station.
Sen åkte vi hem till Braås för att fira pappa som fyllt 56.
Vi var inte så många utan bara jag, Fanny, Bekim, mamma,
pappa, farmor och farfar. Men de var väldigt trevligt.
På lördagen byggde jag på bilen till ca 5 sen kom pappa och sa att han ville
till stan och äta.
Så vi åkte in till stan och åt pizza sen kollade på bio.
Var länge sen jag gjorde något med pappa så de var skoj.
Idag har jag byggt på min bil rätt så mycket och längtar redan till nästa helg
då jag ska hem och jobba på den igen.
Kom nästan nyss hem så har precis packat upp väskan som vara fylld med mat som jag fått
från både mamma och farmor. Så nu är frysen full igen:)

Kan bjuda på lite bilder från allt jobb på bilen.


Första lagret glasfiber spackel på vänster sidan och andra lagret
finspackel på högersidan.


Andra lagret glasfiberspackel på vänstersidan och på högersidan har
jag slipat ner andra lagret finspackel. Börjar bli bra på högersidan nu.


Första lagret glasfiberspackel. men vad de alltid ser fult ut när man
inte kommit längre. men nästa vecka kommer de finspackel å denna.


Robban slipar instrumentbrädan. Han måste få ont i ryggen efter
den ställningen.


Slipat först lagret glasfiberspackel på mätarhållaren.


Andra lagret glasfiberspackel. När de är slipat är de bara
2 lager finspackel och sen grund.


Så får hoppas på att jag hinner med mycket nästa helg.
Ha de bra för måste sova nu ska upp tidigt i morgon god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0