Onsdag

Jag kom lite sent till skolan idag för kom på att jag glömt matlådan precis när jag skulle hoppa på bussen. Så de var bara att vända och hämta den.
Vi hade ritteknink idag till lunch sen var de föreläsning om plaster från 13.00-14.20.
Efter de gick jag lite på stan och köpte lite julklappar och letade efter julpynt.
Vilket tråkigt väder de ha varit idag regn och blåsigt usch.
Imorgon ska jag ta och städa lite för mamma och pappa kommer upp över helgen.

Satt och kollade på lite gamla bilder från studenten och balen 2007.
Vad roligt vi hade då.....


De tre Fordonsklasserna


Jag:)


Jag direkt efter ja klivit ner från trappan. Fy fan va varmt de
var 30grade och vindstilla. Så bilderna blev inga vidare eftersom man
rynkar ansiktet hela tiden.


Som ni ser här även om de ser ut att vara skugga framför mina ögon
så var solen så stark. Men gött med fint väder på studenten:)


Håller på att ta av mig alla blommer mm. Cadillac 59an i bakgrunden
ska jag, Ordningsmannen och Bäver åka.


Cadillac 59a


Dags att åka en runda


Sebbe


Robban


Rasmus


Mattias och Helle


Jag och Sara


Sebbe och Jag (syns visst att man är full)


Lovves bror, Stefan och helle


Sara och raz [de är visst med lite fulla hehe)


Lovve


Snygg haha


Cadillac 59a


Några av folket som var på plats i Braås

Lägger upp några bilder från balen i morgon.

Godnatt



Kommentarer
Postat av: lovve

vilken rolig dag det var när du tog studenten :) Allting var så lyckat, väder, mat, kvällen, allt helt enkelt!! :)

2009-11-26 @ 22:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0