Mamma & Pappa har hälsat på i helgen

Klockan 12:30 kom mamma och pappa upp till gbg. Så när de hade plockat in sina saker i lägenheten begav vi oss ner på stan för att äta. efter de passade vi på att gå i affärerna med och kolla på all julbelysning.
Sen gick vi hem och kollade på idol jag tycker  inte de är så skoj men mamma & pappa följer ju de. Fast Erik var sjukt mycket duktigare än de andra. Efter de såg vi en film.
På lördagen gick vi på julmarknad i Haga de var jätte mysigt.
När vi var klara där så åkte vi ut till bäckebol köpcentrum och letade julsaker till mig.
Vi hittade nästan allt jag sökte. sen framåt 3 körde vi hem.
När vi kom hem så tog vi spårvagnen till Liseberg och gick där några timmar.
Vad fint de är på Liseberg på julen roligt att de gör de så fint.
När vi blev lite trötta i benen så satte vi oss och åt lite inne i värmen.
Sen åkte vi hem klockan var 21.00 när vi kom hem, så då hade vi varit iväg i 10timmar inte konstigt att ben och fötter värkte. Så vi satte oss i soffan för att vila benen och se på film.
Idag har vi gjort de julfint här hemma för att jag kommer knappt vara i gbg i jul så de var lika bra att sätta upp de mästa julsakerna med en gång. När de var klart åt vi pizza och tog de lite lugnt.
Nu har mamma och pappa åkt hem.

Här kommer lite bilder på hur de ser ut i lägenheten nu.

Julröd färg i badrummet


kunde inte ha mitt limegröna draperi kvar så köpte ett vitt


Blomman på bordet har jag fått av mamma och pappa när de kom upp
Börjar se lite juligt ut:)


Den nya duken blev väldigt fin


Klippte av en del av duken för den var för lång passade ju perfekt här


Lille julemusen har kommit fram med och nya doftljus som luktar jul


Några tomtar i fönstret


Köpte dessa på plantagen för endast 49kr/st


Mysigt blev de men saknar ju gardiner fast de kommer


Min julgran Var tvungen att ha en i plast eftersom jag ej ska vara
hemma så mycket. Den börjar bli väldigt fin fast är inte helt klar.
Tomten med bilen var bara tvungen att vara med för den har
jag haft sen jag var liten.


Den lyser väldigt fint satte i 200 dioder


Har handlat fina enbuskar på plantagen och satt upp lite
tomtar mm i fönstret


Har även satt julsaker på hyllrena över sängen. Fast hyllorna ska
målas i samma färg som väggen och mer julsaker ska upp


Min lille julbock


Denna fick jag av pappa för några år sen. Han säger att de likna mig?


De var allt för idag ska vila lite nu ha de så bra kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0