Tog beslut om nyår idag

Många ska nog iväg och festa på nyår men jag tog mitt beslut idag att bygga på bilen istället.
Kan inte riskerar att den inte blir klar i tid.
Sen har jag varit sjuk så mycket den senaste tiden och vill inte riskera att bli de igen.
Så jag kommer nog inte festa alls i Jul bara bygga på bilen.
Ibland måste man välja vad man ska prioritera och nu är jag tvungen att välja bilen.
Kommer ju bli så skoj när den är klar:)
Jag får se till att umgås med mina vänner mer när bilen är klar.
De är skönt att veta att de förstår att min bil måste bli klar.
Kan inte bara slänga bort alla tid jag lagt på den för att festa.
Nu ska jag ta och packa inför hemresan till Växjö i morgon:)
Ni får ha de så bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0