Syrran och Bekim var på besök

Min syster och hennes kille var på besök över helgen.
Jag hämtade dem vid stationen vid 16.30.
Sen åkte vi hem för David väntade på mig utanför min lägenhet.
För vi skulle förfesta hemma hos mig innan vi skulle ut med klassen.
Men hade varken ätit eller gjort mig i ordning. Var lite lat på morgonen:)
Men Fanny och Bekim gick och köpte pizza till oss så då passade jag på att duscha lite fort
och David spelade Ps3.
Sen när jag hade ätit så spelade vi ett tag sen drog vi ner till klassen.
Vi var redan rätt fulla medans de andra var rätt så nyktra.
Vi hade sjukt kul på krogen sen. Men efter ett tag så drog vi vidare
och då körde en jävlar taxi över min fot när jag gick över vägen på övergångsstället.
Gjorde ju sjukt ont fast tur att de bara var på sidan och inte över alla tår.
Men taxi föraren bara fortsatte köra stannade ej. Fast brydde mig inte så mycket om de
för ville bara ha mer öl.
Var hemma lite efter 04.00 på natten och syrran sa att jag gick in i de mesta väggar jag har hehe.
På lördagen var de rätt segt men vi gick på stan och handlade julklappar mm.
Sen åt vi på restaurang och kollade film på kvällen.
I söndags så var vi och gick i slottsskogen och kollade på alla djuren.
Efter de fikade vi nere i stan sen åkte Fanny och Bekim hem vid 16.07.
Då åkte jag hem och spelade Ps3.
Nu ska jag sova ha de fint hejs

Kommentarer
Postat av: kattis

Haha! Hur lyckas man bli överkörd av en taxi? Då måste man antingen vara ganska dragen eller ha väldigt stora fötter...

2009-12-17 @ 09:26:26
URL: http://myravishingworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0