Mer julpynt

Nu har jag köpt lite till julpynt fast ska köpa lite saker till i morgon är de tänkt.
Det är så härligt med julen de blir så fint och mysigt då, fast synd att de inte kommit någon snö:(


Nya ljuslyktor och gardiner i köket


Köpte lite små julkullor som jag satt fast på en silvrig blomstertråd


Sen satte jag julkullorna i de små enarna blev väldigt nice


Sprayade snöspray på rutorna med blev lite mer julkänsla nu


Denna Tomten är riktigt fin eller vad tycker ni?


De vita kvistarna är egentligen väldigt glittriga men syns ej här.
Tall kvisten har jag sprayat med snöspray


Satte även ditt de sista små julkullorna




Här är de verkligen inte klart men börjar se trevligt ut


Övre hyllan är nästan klar


De var allt för idag hoppas hinna köpa lite till i morgon
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0