Julafton

Har precis öppnat alla julklappar med Mamma, Pappa, Fanny, Bekim.
Vi fick mycket fina saker:)
Har varit en väldigt mysig julafton kommer lägga upp lite bilder nu för orkar ej skriva mer idag.


Farmor och Farfars kisse så söt


Kusinen Marcus


Farmor och Farfars gran


Farfar


Farmor


Fanny anländer till Farmor och Farfar


Jag tar lite mat


mm vad gott med mat


Billy och Ulla tar sig lite mat


Lite till mat


Godis


En blomma vi gav Farmor och Farfar








Jag



Rebecka


Hemma blomman har vi fått av Anita


Min katt Findus tycker att de är skoj med snörena


Våran fina julgran(tror inte många slår den) med massa julklappar under


Lite julpynt eller är inte så lite. Pappa har över 300 porslin tomtar,
70 julbonader mm så de är väldigt fint här.





Brasan brinner för fullt och Findus leker med snörena








Granen är verkligen lika fin runt om





Jag och Findus


Visst är Findus fin


Bekim


Mamma värmer sig lite


Fannys katt Fia börjar med bli nyfiken på julklapparna


Bekim alltid så nyfiken på julklapparna


Katterna fick men julklapp


Så nu var alla julklappar utdelade och vi ska börja öppna


Lite av mina julklappar


Julklapparna jag fick :)


Fick 3st till skull ljuslyktor har en sen innan men nu kan jag inreda
snyggare när jag har 4st


Fick Tiger skor som jag sätt ut mig innan. Tycker dessa är riktigt fina









Så de var några bilder:)
De jag fick var Tiger skor, 3st skull ljuslyktor, kalsonger, G-star Tröja, underlägg, Handskar, Parfym, Rollon, Fifa 10, Godis, Öl, Tomterad, Noppare, En lysande väckarklocka och Pengar:)
Är väldigt nöjd med de jag fick För var väldigt mycket saker som jag behövde.
Tack för julklapparna.

Hur har ni haft eran Julafton?
Ni får ha en fortsatt trevlig Jul


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0